2 in 1, en före och en efter.

ETT: Före. 071229.

Det ska vara till att snabbt som fan stänga av telefonen när den ringer olägligt. Föräldrar får undra vidare, är man vuxen för länge sen har man rätt att inte höra av sig på en gång. Om man inte känner för att trissa upp den redan konstiga situationen.

Vi har en fortunate series of underliga events, och en slutstation som blir helt logisk i relation till ämnet, och nivån, på konversationen i början av kvällen med dem som redan lämnat skutan. På vissa sätt en slutstation med inslag av flopp och svårighet att placera i statistiken men vafan, det är en ny sak att göra. Jag välkomnar nyheter, jag plockar vuxenpoäng i ordets icke skojfriska bemärkelse. EP skulle man snarare kallat det om man hållt hårdare på gammal rollspelsterminologi. Nåt att exaltera även de mest härdade skvallervännerna med.

Andra delen, hur man betraktar saken gentemot något annat, om det är ok. Jag vet inte, vi vet ju inte än. Jag skulle säga att jag tar det när det kommer, men visst fan är det bättre att hålla käft. Men sticka från stan, det gör jag inte, ska man ha sitt projekt ska man stå rak i ryggen inför det.


TVÅ: Efter. 080102.

Ja, jag vet ju inte. Men det är snart dags för ett år fyllda för Preskriberingstid: 2 minuter och jag börjar misstänka att det kan finnas skäl att ge upp det. Eller lägga i malpåse, får man anta, nothing lasts forever/who wants to live forever. Det viktiga är i alla fall att det inte kan hållas på såhär om det ska vankas seriositet. Men jag vet som sagt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback