Hot.

Det kan ju vara så.

I alla fall en av två.

Det är nummer ett, som är att jag är en jävla push-over. Allra mest inför mig själv såklart, det är inte andra som tar advantage, det är de där mest enkelspåriga sidorna hos mig, dig, dem. Såna som gör att man tänker cigg cigg cigg godis godis öl cigg öl godis. Eller knulla. Eller faktiskt hångla också, det är inte så noga.

Det är nummer två, hot. Konsekvensen i obehag och potentiell social katastrof (den risken har minskat dock). Den jag talar om för dig om du frågar, men för H, aldrig. Där är det omvänt. Lustigt egentligen.

Jag har träffat mamman två gånger redan. Och fan om jag inte gillar henne dessutom. Och det är bara så jävla orättvist att det ska strös en massa romantiska klyschor över den här grejen. Hångla under filt i spöregn. En jävla månförmörkelse precis när vi röker efter sex. Lämna mig ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback