Awaiting the hour of reprisal.

Åååhå, skratta eller gråta. Rivsår på halsen och cravin' some more. Det flimrar förbi och jag vet att en och annan väg inte är den seriösa, men jag letar febrilt efter dem ändå. Tar bort ett ord men fortfarande ligger det där ute tillsammans med både min värdighet och nyupptäckta kvalitet. Den sistnämnda bara hånar.

Jag vill ha användning, och ni ska fan veta att jag sitter på skillz, men inte de inledande som leder till bevis.

Är det dramarisken eller är det jag? Jag trillar inte in genom dörren mitt i natten i alla fall, så mycket vet jag, men herregud ska jag lära mig nån gång eller? Det är precis så kakan smulas, och kommer inte smulorna på min mage är det bara kuken.

Vila ögonen du, och vakna sedan med rätt bild på nätet. Jag ska leta på annan ort tillsvidare. Kan aldrig göra annat, men fan om jag inte vet att det kommer bli återfall om jag sedan låst in mig, för det är svårt att släppa. Jag har svårt att släppa.

Naglar i huden, ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback