Ups and downs (I just wanna stay rich).

Statistiken visar ett nytt IP-nummer på torsdagen. Hej Meph.

Det är inte likt mig att vara jävligt frispråkig. Inte för att det verkligen är en riktig frispråkighetsnivå på det jag menar, men ändå inte likt mig. Jag tänker att det är en del i projektet. Vi siktar högt nu. Allt ska med, alla ska med. Jag kör mina vanliga idiotfärder bara för slim slim chances, och landar på ingenstans, ingenting. Som vanligt.

Så det är inte utan överraskning fredagen faktiskt kör stenhårt på alla ska med. Det vankas krock och jag bara skit samma nu kör vi, och det må vara spänt i första spåret, men vad gör man. Det är tvunget att battla egna viljan om viljan ska ändras.

Andra delen, andra spåret, också med. Droppar repliker man inte vet vad man ska göra av. Taskigt läge, men med allt annat oförändrat: i alla fall än en gång upprättad heder. Men det är svårt att kommentera bilden sen utan att kanske sabba nåt.

- - -

På lokal, ny dag. Någon droppar the P-word första gången. Jag noterar ingen reaktion, är det inte nåt att reagera på? Vi pratar om saken, men vi har druckit gratis champagne så jag vågar inte ta något för skrivet i sten. Det kommer repliker som får mig att både lättas och bli nervös. Det beror på vilken sida man står på sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

paret-ordet? alltså, är det official nu?

2007-12-17 @ 22:54:59
Postat av: green lantern

pojkvän. och nä det bara yttrades av tredje part, men utan protester. den som är först att protestera är ju först att erkänna att det är en issue. äh du fattar.

2007-12-18 @ 11:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback