Krockfri söndagskörning.

Tryggheten att kunna skita i vissa typer av floppar, ha nåt for free. Ska man alltid behöva välja mellan de här två sidorna? Ska man vara lättcharmad av andras hype kring nåt man redan har? Ska man välja att breaka nyheter för fler än en? Och vafan säger man då?

Det är T plus 3 och allt smooth, och bara en helt annan typ av spöke förekom T minus 0. Nog mest jag som är spöket där, dessutom. Och det må finnas andra tankar ungefär jämt men nä, jag vet att T plus 2 var på topp 10 och jag vet att det kan verka godtyckligt eller konstigt att döma efter vad andra tycker, men jag litar på vad vissa säger väldigt mycket.

Y har mitt förtroende.
J har mitt förtroende.
M börjar få och N har det definitivt men har hon egentligen sagt nåt på allvar än?

Det kan kännas som ett high-school-films-vad, men men vissa tester måste verkligen utföras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback