I can't believe it's not love.

Herregud, har jag inte gjort det än!? Jag vet det så väl och ändå, inte. Faktiskt inget av dem. Vad ska jag räkna med, kommer det hända nåt, har jag tänkt nåt, vad vill jag, vad ska jag, vafan?

Nä, hej du, jag vet det så väl. De där punkt 1 och punkt 2 på listan, de måste. Ordningen given, utfallet av punkt 2 bestämmer graden av brådska för punkt 1. Haha, jag kallar dem punkt 1 och 2, men tänker på dem i omvänd ordning likförbannat. Det kanske är en rangordning för vikt, inte tid.

Det finns punkt 3 och punkt 4, de kan säga nåt om brådskan de med, men fan heller, jag klarar inte det här.

Det är en jävla patetik den här serien små klagomål. Du får ursäkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback